مقالات سایت

پاکسازی HPV از بدن با روش درمانی جدید

پاکسازی HPV از بدن با روش درمانی جدید

زگیل تناسلی که با نام علمی کندیلوما آکومیناتا (Condyloma acuminata) شناخته می‌شود، یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مقاربتی است که توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. در زیر به توضیحات بیشتری در مورد زگیل‌های تناسلی می‌پردازیم:

علل:

زگیل‌ تناسلی ناشی از انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، به‌خصوص نوع‌های 6 و 11، است. این نوع HPV‌ها را به‌عنوان نوع پایین‌ریسک (کم‌خطر) برای سرطان می‌شناسند.

انتقال:

انتقال زگیل‌های تناسلی از طریق تماس پوست با پوست و تماس جنسی از جمله رابطه جنسی واژینال، مقعدی و دهانی رخ می‌دهد. ویروس می‌تواند حتی در صورت نبودن نشانه‌ها و علائم نیز منتقل شود.

علائم:

رشد‌های کوچک، برآمده و گل‌کلم‌مانند بر روی پوست نواحی تناسلی، مقعد یا نزدیک به دهان به اندازه‌ها و شکل‌های مختلف این زگیل‌ها ممکن است به صورت فردی یا در گروه‌ها ظاهر شوند. ممکن است خارش، ناراحتی و خونریزی را به همراه داشته باشند.

تشخیص:

معاینه فیزیکی توسط پزشک به ویژه با استفاده از میکروسکوپ کولپوسکوپی. برای بررسی دقیق‌تر آزمایش HPV برای شناسایی نوع ویروس بیوپسی از بافت زگیل در موارد مشکوک به بیماری‌های دیگر.

درمان:

پزشکان درمان‌های دارویی موضعی از جمله کرم‌ها و محلول‌هایی تجویز می کنند .روش‌های دیگر هم از جمله کرایوتراپی ، لیزر درمانی، اِلِکتروکوتر (سوزاندن با جریان الکتریکی) یا برداشتن جراحی گاهی استفاده می کنند.

همچنین بخوانید
درمان هومیوپاتی کبد چرب کودکان

پاکسازی HPV از بدن با روش درمانی جدید:

مطمئنم که افراد مبتلا به این بیماری اطلاعات گسترده‌تری از من دارند، زیرا سوزاندن زگیل‌ها تنها یک راهکار سطحی است و مسئله را کاملاً حل نمی‌کند. همانند اینکه قطع سیم دزدگیر خودرو تنها باعث سکوت آن می‌شود.

همه ما می‌دانیم که این ویروس در بدن ما باقی می‌ماند و با درمان‌های موجود نمی‌توان آن را کاملاً از بین برد، همانند اتومبیلی که درونی آن خراب است اما ظاهر زیبایی دارد. و همچنین باید آگاه باشیم که این ویروس می‌تواند منجر به عوارض جانبی خطرناکی نظیر سرطان دهان و لب شود.

تنها راه مقابله با این ویروس، افزایش سیستم ایمنی بدن شماست. شاید در مورد درمان طبیعی هومیوپاتی اطلاعاتی داشته باشید و در صورت تمایل به استفاده از این روش، باید به توصیه‌های متخصصان این حوزه توجه کنید.

  • از زگیل HPV رنج می بری ؟
  • روش های درمانی زیادی را امتحان کردی ولی نتیجه نگرفته ای ؟
  • دوست داری روش درمانی هومیوپاتی با متد دکتر عادل حیدری نژاد را هم امتحان کنی ؟

مشاوره هومیوپاتی آنلاین
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا